Sunday, June 21, 2009

fly...xfly...

sob2!!(di awal kesedihan)
sedih sgt..cita2 xtercapai nk pegi overc..
bukan aku sorang jer,ekceli ramai..
tp berlaku ketidakadilan disini coz rmi studen yang ble naek markah,
tp tak pa la,dah rezki dyrang,,ak redho dlm kesedihan..

sedih gak tgk org laen fly,ak x..
tp ak tau,setiap perkara yg berlaku,mesti ada hikmahnya.
Allah Maha Mengetahui..and ak taw,mesti ade sbb knp ak xfly
kalo tgk balik surah Adh Dhuhaa

"Dan sesungguhnya hari kemudian itu lebih baik bagimu daripada yang sekarang (permulaan)"

ak taw,mesti ade sesuatu yg Allah nk bg kt aku tp bukan sekarang,
maybe esok,lusa,minggu depan,tahun depan,bertahun2 lag..bla2........

so,buat kwn2 yg seangkatan dengan ku,
jgn lah kite bersedih,,tabahkan hati,
slalulah mintak tolong dgn Allah..
be happy..life must go on..
and this is not the end of our life..
ujian ni baru sikit Allah bg kt kite..
byk lg bnd yg Dia nk bg kt kite..
so skan..hepi2 kan diri..
aku dh xsedih dah...huhuhu(for now)


6 comments:

  1. go mimie, kite berjuang di tanah air tercinte jek. keh3. gambate!!!

    ReplyDelete
  2. insyallah.......
    bersama-samalah kite memantapkan tanah air yg tercinta nih..

    ReplyDelete
  3. malaysian airline tak de air asia ada. firefly pon bley...

    ReplyDelete
  4. x fly 2 small matter je. bukak mata luas2. bnyk peluang ada kat sini. aku dah nampak ! mungkin itu hikmahnya..hoho.
    so, buat plan awal2.

    *follow la blog aq weh

    ReplyDelete
  5. salam dear.

    moga Allah sentiasa bersamamu
    doakan aku jua sahabat

    sayang kamu lillahitaala
    insyaAllah

    =)

    ReplyDelete