Thursday, February 9, 2012

Saya excident saya dah tak cute :P


Pada suatu hari,ada seorang BUDAK CUTE ( BC) ni,dia nak cepat sangat pergi lab sebab dia dah lambat. bangun tido cuci muka gosok gigi tanpa mandi terus pecut motor menuju ke lab. BC ni memang suka bawak motor laju2.tp semalam memang nk cepat gila2,BC ni follow keta yg ada 4 tayar..
alkisah bermula.....
sebab excident tu rasa maca kepala aku terhantuk kuat sgt,xbrapa nk igt kisahnya. Rasa mcm keta tu stop tiba2,then ada satu keta@moto nk keluar dr simpang,,aku yg follow blakang ni terus break mengejut dan langgar keta tu.rasa macam 2 pihak salah kot. bila dah langgar ak rasa badan aku tergolek2 kt jalan raya tu..
sakitnya MasyaAllah sakit sgt2.aku igt lg muka aku penuh ngan darah,ia mengalir bagaikan sungai,,habeh darah kt muka,tangan sampai menitik2 kt bju n seluar.spec pon dah pecah now aku dh xpakai spec..abg yg naek keta tu ckp dia nk tanggung repair moto and spec aku.


*dulu budak ni cute sekarang dia dah tak cute sebab dah kena jahit kt kening tu,sila abaikan bulu kening yang berterabur tu haha*

lepas excident,seluruh tubuh rasa mcm sakit gila2..aku dah xleh gelak kuat2 dah sebab nnt effect dia kt kening tu.tangan kaki luka,bengkak. blakang pon rasa sakit gila..aku sedih sangat wuu sob3~~~
mandi pon rasa pedih ja..Tuhan je yg tau sakit dia macam mana.semalam nangis xbrenti sbb sakit sgt.
tapi aku kena tahan la sebab byk bnd lg nk kena setel kt UTP ni.kalo ikot hati memang nk blik rumah.

ye aku akui aku dah tak cute hak3 tp tkpala aku xkisah.
sila doakan smoga budak tak cute ini cepat sembuh

XOXO

6 comments:

  1. jaga diri molek tuuu...jgn rempit sgnt kayh,moga2 cepat sembuh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanz toriq..phni aku bwk muto supo kura-kura doh la

      Delete
  2. Dari BC jadi BTC..nghehehe..semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tp mato sepet tu kiro kiut jgk la.ok tenkiu

      Delete
  3. Ya rabbi! Eksiden ko mi? Adoi la. Nasib baik selamat. Sakit sgt tuh bunyinya. soba deh.
    Bia aku pulok ambek tittle BC. hahahahaha

    ReplyDelete
  4. haha mengom la mu win..tittle tu xleh jatuh ko sapo2.hola exciden,skt win sob3

    ReplyDelete