Sunday, October 20, 2013

Update situasi sekarang

salam,
"baru lepas makan nasik dengan sambal bilis dari huda"

Sekarang tengah follow oil and gas training, ada 2hari je lagi. Bermanfaat la jugak sebab dapat belajar autocad, inventor software. Next week ada English test. OMG lama dah tak buat esei, kang jadik esei macam darjah 6, mesti orang yang tanda paper aku tu gelak2 je.
Sambil2 training sambil2 cari kerja. Aku apply through jobstreets, rasa macam dah dekat 6 juta aku apply jobs tapi takde satu pon yang reply. Takpela kita kena percaya bahawa rezki semua tu daripada Tuhan. kena yakin dengan Tuhan, sentiasa mintak doa banyak2 kat Dia. Jangan give up.

3 hari lepas dapt call dari GE, lebi kurang phone interview. Macam2 dia tanya. Last skali dia ckp cv aku akan di foward ke higher management. Semoga ak dapat la GE ni. Semoga Allah bantu aku.

Ok la tu jela, nk lepak2 jap.

No comments:

Post a Comment