Monday, January 11, 2010

AKSI terlampau DEKAT masjid



hari2 kot gua baca paper.ni bapak gua nye pasal la.
apa ek org kata, membaca jmbatan ilmu.
hah ni la die hasil ilmu yg gua dpt..
tgk gmbr kt atas tu,gua trbc paper metro..cite ni cm menarik jer.

alaa..masalh remaja yg xabes2 la. tgk tu,yg bertudung pon bole buat maksiat,
so apa nilai tudung bg wanita islam??
dh la gmbr tu,diorng dok depan masjid kat klcc,xrs segan ke diorng tu.!xda rs bersalah ke??
nila org kata,bila iman dh goyah,buat apa2 pon dh xda rs malu,
xcaya try bkk metro.
diorg jadikan kwsn rehat depan klcc tu tmpt memadu kasih yg dh lama terpendam.
huh menyampah tgk.!
kalo gua yg lalu depan diorng,rs nk baling2 je ngan anak batu,bapak batu skali.
tp gua xda kuasa,hny bole mencegah ngan hati jer.
ouh,pa2 pon,kite yg da terbaca kisah diorng ni,amek la sbg iktibar,
igt..idup kt dunia kejap je,byk2la beribadat n igt Allah selalu.

No comments:

Post a Comment