Friday, February 26, 2010

interview INTERVIEWER



hi..saya nak bercerita ni.ni kisah budak UTP yang ingin menjadi committe Sekretariat Rakan Muda. mereka teringin sangat nak nak masuk sebagai committe SRM.

kisah ini bermula dengan dua orang pelajar utp, nama mereka ialah Mak Yam(maskulin) dan Gajah.cita2 mereka ialah ingin menjadi seorang jurutera yang berjaya.mereka ni sangat bijak dan genius tetapi mereka selalu je ponteng kelas!(standard student)

mak yam:joh,jomla g interview jadi sep2 rakan muda.at least kito ado power sket.

gajah:hoh marila..sem ni ak xmasok event gapo2 pom.loni xdok kijo lagi ni.de ado kijo gk,aku malah doh.

mak yam:hoh bereh.tp gak ak nkg interbiew paka luar pendek aku hk ado bungo ni la.buleh ko?

gajah:mengom mu..nk g interbiew kenola smat sikit.lamo gk mu xleh,sio2 la kito g

mak yam:ho jolo jgk.meta aku nk tuka.mu tu,sisir molek gak rambut tu,aku tgk srabut molek..po palo gajoh xdok rmbut.(mak yam ketawa...)

selepas itu,mereka pun menuju ke destinasi yang ingin dituju iaitu V2 foyer.apabila sampai....

mak yam:joh,nalim weh aku,lamo gak dio rejek,malu aku,doh la paka smat2 gni,nk g jupo gewe aku pon,aku paka luar bungo tu jah.

gajah:natam..ilex la.mu gk.kool bebeh!!!

selepas itu,nama mak yam di panggil..mak yam terus masok ke dalam bilik itu.tangan nya amat sejuk skali kerana dia berasa amat takot(aloh bukenyo nk keno g igat rimau)

interviewer(I): hi salam,nama saya Z dari rakan @#$%^&...(mls weh nk tulis panjang2,smoga anda paham).boleh anda cerita sikit pasal latar belakang anda?

mak yam:(dgn confidennya walaupon tkt menjawab) nama saya bla3.....

I:ok,baru2 ini,SRM telah menganjurkan satu xtvt iaitu MARSYA.apa yang anda tau tntg xtvt itu?

mak yam:(ni muke giler2 confiden).oh MARSYA,saya tau sgt2 la.penyanyi AF kan? sy kenal sgt die tu.

I:hah??blur( dlm hati,gelak guling2).sy rasa stakat ini jela sesi kite,apa2 info nanti sy akan kontak.

mak yam dengan pantasnya keluar..hahahahaha..!!!!!!!!!
malu sendiri. ade plak die gtau marsya tu penyanyi. mende tusebenarnya event.
lastly,mereka balik walaupon gajah xsempat nk masok interview.

mak yam:joh,mula2 aku xse doh g interview tu.malu glor lor! ak silap g oyk psl marsya tu.hahaha
gajah ketawa terbahak2 apabila mendengar cerita mak yam.

hahahahahahahah.........!!!!!!!!!!!
aku hk dgr cito sep dio ni pon suko selok doh

moral of the story:
b4 pergi interview utk event,kite kena tahu sikit psl event tu!



No comments:

Post a Comment