Thursday, February 4, 2010

LUAHAN BENGANG!!!!

kalo marah,muke aku bole jd lebih terok dari ni!!



hari ni satu tanda gempa bumi kecil berlaku kt UTP Tronoh.ye rr,,kebengangan aku telah meletus,naseb bek xsembur je kt manusia2 terlibat.ceritanya begini:


labang: aku di sini..hehe
aku: aku disini jg
ak tgh bengang ni
ak nk stori rr ni
labang: nape ni mimi?
aku: aku bengang ngan bdk2 silat
labang: ko silat ape?
nape ko bengang?
aku: cekak
alass
ni kes bdk2 mls r
smlm posmoterm
sume manusia dlm persatuan tu kn bg ucapan
sume org mintak maap
yg tu ok la
pastu
sume org kata nk bg komitmen kt silat
ok lg
nk tolong sama2 ahli la
sume org kena komitedla
jgn maen2
kena serius
pastu bile tibe tyme jg booth
sume org lari
ahli yg lalu,men jeling2 jer,takot kena panggil
pehalllll????
pastu bg alasan bodoh
sakit perutla,ada keje laen la,
xnk jg
sape xbengang?????!!!!
ak jg dari pg smpi ptg
mmg la aku ajk,tp xkn xda org tolong?
labang: saba mimi saba
aku: bole je
labang: ak paham
ko mara x dorg 2?
org2 cmni ko kne marah trus
xbole tgguh2
aku:bole
labang: kalo x nanti dorg ulang lg
aku: nnt nex posmotem
ak point blk rr
td aku wt muke bengang da
diorng tgk jer
labang: oooo cm2 citenye
aku: aa
labang: ptot la ak lalu dpan ko ko cm mara je
ak nk tgor pon tkot
haha
aku: nseb bek xtego
aha
kalo x
skali ngan ko kn mara
aha
labang: 2 la pasal
hehehe
rilek ok mimi
hehe
aku: aha
skrng da ilex la
tunggu ms nk sembur je kt bdk2 tu
ttunggu org kasi peluang
labang: hehehe
yeke
bgos2
gunekan pluang yg ade ok
aku: haa
ye la
labang: ok la mimi
saye da ngntk
aku: aa
awl kot
labang: ni bkn alasan xnk jg booth ok
aku: haha

begitulah kisah perbualan luahan bengang aku kpd kwnku yg sudi dgr..
laen kali aku nk kasi tsunami plak kt UTP...!!!

No comments:

Post a Comment