Thursday, March 11, 2010

DUIT money DUIT money!!


hidup utk duit,,,duit utk hidup!!!
ntah pa2..
duit aku da msk..AKU ORANG KAYA BARU!!
tp...hutang aku,mak aii.mcm nk lari je.tp xboleh rr,nnt xleh masuk syurga kalo
hutang xbyr.!
sem ni beli moto..sblom msk duit,hutang ngan adik lu,RM1k..
byk tuuuuuuu...!!!!!!!!1

bile duit da msk,pa lg,10 kali shari adk kol,mntk suh byr..aduss!!
"weh,bile nk byr utang aku??"
"ak ada 5ringgit je,bek ko byr!"
"weh,ak nk byr utang kwn aku ni..cptla byr"
haha..rasa nk sepak je bdk tu,nseb bek die adik aku.!!
bile da ada moto,nk kena byr bulan2 plak.,
pastu nk byr rumah lg.,xnk menyusahkan mak bapak beb!
pastu topup lg,makan lg,.
kalo aku da kawen nnt,lg byk la nk kena byr,wahaha!!
hidup aku da mcm org yg da keja,walhal stadi xabes lg.
pastu adik2 mntk duit gk,nk g khemah la,beli2 brg la..
takpa,aku rela berkorban demi adik2 yg tercinta,,!!
mcm la aku ni CEO SYARIKAT CARIGALI PETRONAS..hahaha!!!
takpa,ada 3thn lg,pastu aku akn mntk position CEO ngan PETRONAS.eeeewwwww~~~

No comments:

Post a Comment