Wednesday, March 3, 2010

mencari hari yang menghilang di sorok bulan FEBRUARI




hari yang indah...malam yang terang disulami cahaya bulan,bulan Februari.
kadang-kadang pikiranku melayang,ke manakah hari2 itu menghilang? kalaulah ada hari2 itu,akan ku isinya dengan melakukan aktiviti yang boleh menguruskan aku..
kanapa engkau tidak memilih hari2 lain?kenapa kamu mahukan hari2 itu jgk?
ish suka hati aku lah...
dulu2,masa zaman batu,paleolitik ke,mesolitik ke,ada ke nama2 bulan mcm skrng?
aku dah lupa sejarah..
macam mana nama2 bulan ini mendapat nama?
adakah org2 yg bijaksana telah menamakan sempena nama mereka?
kalaulah aku diberi peluang,akan ku buat bulan sempena nama aku.
bulan Januari,februari,bulan SYAMIMIE.! ewwww...

kalaulah bulan itu wujud,aku ku tetapkan bahawa semue sekolah dan universiti di tutup..
agar kami sebagai student dpt rehat yang secukupnya sebelum meneruskan perjuangan laen.
akan ku tetapkan orang yg bekerja sekarang,agar mereka dapat cuti,,kesian diorang kerja penat termasuk mak bapak aku..!!
dan banyak lg!
akan kuganti hari2 yang hilang dlm bln Februari itu..
sabarlah kamu wahai februari..!!!

2 comments:

  1. hahaha..
    lps bulan syamimie..bulan natasya..pastu bulan azwin..pastu bulan awin pastu bulan tasya pastu bulan awwww pastu bulan awinto pastu bulan awincomel pastu bulan mimitakcomel!hahaha

    ada apa dengan bulan?
    =)

    ReplyDelete
  2. hahaha..mengom la mu win.aku tgh bengom maso tu,tu ak tulis ngarut2

    ReplyDelete