Friday, April 23, 2010

Formspring mimie

Best jugak men2 formspring neh..org tanya,kite jwb....


anwar ibrahim ngan mhathir mana lagi best?

mstla atok aku..mahathir

anda rasa anda kurus???

alamak...ni soklan yg slalu dtanya.sy rasa sy kurus,tp org kata saya gemok.haha..mak saya pon sama

awak dah ada yg punya??saya berkenan dgn awak

haha...ni satu lg.sy solo.mak saya kata saya kena jadi solo dlu.bile da keje,br bole xsolo

mie, mai scawe...

tau doh sapo neh..mai singgah!!

ape definisi gemm bg anda? adakah anda nk bg cth sape? awww

haha....definisi gemm is gemuk la..ayoyo.mst nk kata ktku neh

tdo, makan, blaja?

makanla...hahaha

what world mean to you? everything?

ntahla....my world tau la.my world is makan ja.ahaa

Salam mimie. Nice info kt profile tu. hehe

haha...well.tenkiu.sy slalu nice

knape anda masih kurang kurus?? adakah kerana terdapat sejenis penyakit yg mnyebabkan anda kurg kurus? sila jwb

hahahha....ada2.nafsu mkn.nk diet je,org offer mkn.susah3

What's the oldest piece of clothing you still own and wear?

my old transfomer red boxer

No comments:

Post a Comment