Tuesday, May 18, 2010

PaK gUARD...


ish...masalah betol la.masalah dengan pak guard..!
semua orang tak puas hati dengan pak guard...asal nampak muka
pak guard je,sucks! padahal dia buat kerja dia je..


first day aku final exam,aku sendiri rr yang buat hal.
giler sempoi masuk dewan exam pakai selipar jamban.pak guard mana
tak marah!! tapi aku tak tau plak memang ada undang-undang tak boleh pakai
selipar jamban...sigh!
sebabnya dari sem lepas lagi aku pakai selipar masuk dewan exam.
asal exam je,aku pakai selipar.
satu lagi rasa macam bengang sangat...masuk dewan exam pon tak boleh
bawak air ke??
die ingat aku bwk air jampi dari Indon ke??asal minum,terus jadi pandai.
padahal tak nak kasi ngantok jek..
hari tu exam,kepala aku asyik terhantok ngan meja je.
ye rr,,xtahan ngantok.air tak da nk minum

memang kemas,berwibawa,displin rr pak guard UTP neh..
cessss....!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment