Wednesday, August 25, 2010

Urban....


orang kata bulan puasa banyak berkat.betolla tu..tapi penat tu adalah sikit.
tambah2 orang macam aku nih,yang dok tingkat 5,hari2 nak kena turun naek tangga,
kelas plak byk gap..minyak moto rm5 habes dow tuk sminggu..botak la wa macam ni!

pagi2 kelas start kul8.dah la pack..kelas plak jauh.naseb baek ade moto RXZ convert
honda wave yang bapak aku beli,kaler biru plak tu.
kalo kaler merah,tak ke lembu2 sepanyol akan serbu aku?
jalan kaki ke kelas??gilerr xurban..bakar lemak ada la.

sem ni plak terbit prinsip baru.tp takda la baru sangat.
dah 3sem aku guna.prinsip ni ntah la aku sorang je ke yang guna
or orang laen nk try jugak.bunyinya macam ni,,
"kalo rasa ngantok giler babas,xyah gi kelas,ponteng je"
haha...urban siot!
apa orang kata..bukan student namanya kalo xponteng..kan2??
terbaek ahh!

No comments:

Post a Comment