Friday, November 26, 2010

PET PET aku kena rembat

lama gila tak menulis benda-benda yang mengarut...mencarut..nasib baik ada blog,kalo tak
dah lama aku mencarut guna mulut.

teringat masa zaman muda-mudi dulu.selalu ajak budak laki yang sama-sama suka
mencarut gak lumba basikal.basikal aku dulu agak urban la sebab kalo nak stop,aku guna kaki je geser kat tayar. tak macam budak-budak tu,basikal nak ada gear aje.
nangis2 pujuk bapak suh beli,siap ugut xmau bersunat tu...sayang sangat kat c@#$t die.haha..

nak lumba,starting tu kenala panas kan basikal dulu. cara aku panaskan basikal,aku pusing satu kampung,kat tepi jalan adala kebun buah Pak Tam. sambil bawak basikal aku rembat la buah rambutan 5 6 bijik.nak dijadikan cerita,Pak Tam ada hari tu,,pa lagi,kena sound la.

"wei budak,hoo dah pandai mencuri,nak jadi setan ke.. kecik2 taknak mampus,besar2 menyusahkan orang"

aku dengan sepantas kura-kura kayuh bskl tu.tetibe time kayuh,kaki tergelincir. pastu pet pet aku terkena dekat palang tengah2 basikal tu..mak aiii,sakit gila syial.lagi sakit daripada kena rogol.siyea aku cakap..haha.

besar2 ni aku dah tak maen basikal dah.dah ada motor..rempit sajala..

2 comments: