Thursday, March 3, 2011

JENIS MELAYU KITA KE?


hai uols...
hurm dah lama aku nak tanya,dan aku juga rasa sangap2 musykil,
kalau nampak je lelaki dan perempuan jalan samer,duduk samer,joging samer di tempat awam,
apa korang pikir?
hah ni mesti lu orang nak kata "eh tu mesti kapel la tu,xde keje laen."

aku rasa yang pikir macam tu memang jenis melayu tipikalla.
yelah,janganlah pikir negative,lu orang tak tau depa kawan baek ke,saja-saja nak jalan je.
kadang-kadang aku pon pikir macam tu jugak,tp aku telah mempositivekan pemikiran aku huhu.aku bukan nak cakap yang jalan samer tu elok tp depa kan jalan2 in public,all people can see huhu


hah yg nk barulah beromen betol2.siap pegang2 dah


lepas je nampak depa bersama,then tersebar la gosip bahawa depa sedang bercinta.habis bising satu uni,pastu kena lagi ngan kawan2,pastu gosip tersebar kt kawan2 yang dok uni laen,pastu masuk paper la ok ini tipu haish!ish xpatot betol la.

OUT

No comments:

Post a Comment