Monday, May 2, 2011

kawan-kawan facebook are looking for me keh3


pergh susah jugak deactivate facebook..ghupanya ramai jugak yang carik aku keh3.
rindu sama aku kah?

walaupon aku bukan sefemes avril lavigne,tapi hado jgk orang carik haha..
sangap bangga dengan diri sendiri....engko plak,hado ko orang carik?hahaha


gua sangap minat ngan kaka avril neh keh3

iyolah xdok sapo nk komen status2 mereka, and xdak sapa nk buat status panassssssss macam yang aku buat selalu har3. and xdak sapa nk condemn aku, and xdak sapa nk balas2 komen panas2. and xdok sapa nk kasi komen yang tolol2 yang mcm aku buat selalu..
lepas exam aku activate lol.
woih2 apo kono neh bajet mu tu femes ko mimie?keh3


2 comments:

  1. ntah...ghindu mung!!!!!aku ngh fnl nih....

    ReplyDelete
  2. hahaha sabar yah sabar...exam dlu,tangguhkan rindu mu itu keh3

    ReplyDelete