Sunday, July 3, 2011

mari berkelah di ULU CEMPOR(cemor+cepor) aku tak taula ejaan tu betol ke salah keh3


amboi panjang bebenor tajuknya hahaha...layan je lah.
hari jumaat bersamaan dengan 1.7.2011,kami satu rumah rasa macam boring je dok kt umah,
so alang2 xda keje,baek pegi hirup udara segar sambil mendengar unggas2 berlari,dengar air sungai sedang berjoget ke,best jugak yeeehaaaa.


first sampai of course la kena hidupkan api,kalu tak macam mana gua mau makan??
aku rasa aku lah orang yang bersungguh2 dlm bab ni,pasai apa?
bab makan of course la.aku kan A CUTE MONSTER GIRL.
monster kan banyak makan..gggrrrr


selepas boring hidupkan api yang xnak hidup2,baek aku g try air tu dlu,sejuk gila babeng 
lu tau x??aku yang lemak kurang dalam badan ni of course la
rasa kesejukan itu..ceh gambar konon sedang bertapa,
padahal dalam hati,
"bila la api nak idup ni,aku dah lapar tahap gila ni,nak
mengketedarah secepat yang mungkin!"
harap maaf dalam hati saya hanya ada makanan dan bukannya
boyfriend dan jantan2 dan seantero dgnnya.


posing dulu sepam dua
nak mandi pon nak kena posing hahaha.
hah kau hadoooo??


mak dugong sedang bermain2 dengan puteri duyung keh33


muka eksaited keh3
peace itu penting,tandanya hutan ini amat peace


tolong! tolong! tolong!


masa untuk membakar dan menternak lemak muahahaha


tengok muka aku yang sangat serius itu,makanan depan mata,pa lagi,
rembat la hoi! korang nak tau,aku dok ngadap depan tu dr awal hingga akhir,
asal masak je ayam  sosej,mesti aku rembat semua muahaha.



makan makan!


see??makan lagi muahaha.ada pepatah orang dok sebut,
food dont minus,enemy dont find
(rezeki jgn ditolak,musuh jgn dicari)
muahahaha ak main translate je tu.


makan lagi..jangan jeles ye.hari tu ak habes dekat ngan 7 8 ketul ayam,tu tak tambah ngan sosej lgi.
maunya tak buncit.
HARUN,DRUG,PAYED,JEDE stop calling me gemuk
caro apo gemuk,pahni aku joging lagi 
muaahahaha.


posing2.seko2 nak jadi ultraman eh ultrawoman zzzz!


kalo korang prasan kan kumpulan 24:7 yang bangang tu ada buat mcm ni hahaha
kami tiru jela muahaha

No comments:

Post a Comment