Tuesday, January 24, 2012

marilah ke TESCO


agak lama wa mencari makcik cleaner UTP neh,lepas 4bulan baru wa jumpa haishh.wa nk pinjam mop ngan penyapu jerr,nak sapu2 blog yg dah bertahi ni,kucing mane tah yg berak kt sini...!!

(sedang mengemas blog)

harry, kawan wa memang jarang menolak kalau wa ajak g jalan-jalan.Mungkin kerana sifatnya ataupun genetik mak bapak beliau yg suka jalan-jalan keh3.So wa ambik peluang ni untuk mengajak beliau ke TESCO.Ye TESCO merupakan tempat yg paling penting utk membeli barang2 dan ianya amat diperlukan oleh setiap insan.ibaratnya mcm kalo takda jamban,memang haru biru la hidup kita. kiranya TESCO=jamban la. kawan wa,Huda pon ikot skali.dia pon pantang di ajak. Disebabkan kami tiada kenderaan, Harry dgn kuasa bitchnya telah mempergunakan Gobok kerana Gobok mempunyai sebuah marcedes convert kancil. (Gobok merupakan junior kami)


sebelom ke TESCo,ktrng lefuck2 kat Restoran Nasifah. pada malam yg dipenuhi tahi bintang berpaksikan bulan,Gobok and Harry telah mengoder nasik. Disebabkan wa mempunyai masalah utk berak dan tidak boleh fokus semasa meneran berak,wa hanya mintak segelas jus oren manakala huda minum segelas laici. akan tetapi masalah Huda ialah beliau hanya boleh menghabiskan separuh gelas air je. kesian beliau,masalah ini telah dihadapinya semasa beliau didalam perut mama beliau. Para doktor seluruh dunia telah boring memikirkan macam mana nak mengatasi masalah ini akan tetapi tidak berjaya.so sampai sekarang la penyakit itu di bawa oleh beliau.then ktrng blah ke TESCO.

(masuk dalam Tesco,membeli-belah sambil mengira bajet,then kitorang blah)

eh bersambungla,,,,wa nak g registra nk setel psl course registration


2 comments: