Sunday, July 24, 2011

keluar makan-makan dengan adik-beradik mak bapak lain


ye aku akui aku dah kaya sekarang(tapi untuk sementara waktu).waktu-waktu macam ni la aku akan di pow
oleh adik-beradik mak bapak lain. ak redho dengan segala perbuatan mereka ke atas diri ku keh4.
aku ajak lepak makan chicken chop kt v5 tak nak,murah sikit, ni tak,sume demand je lebih,nak makan pizza la,mcd la.nasib baik tau aku ni kaya tau huahuahua.....


gambar sangat tak cantik memandangkan kamera yang digunakan
hanyalah kamera nokia E7,harun punye.
tapi boleh nampak muka seko2 kenyang dan puas hati.
aku jugak yang merana sob3


drug sangat gembira melihat gelagat farid yang ingin mengkiss harun.
mereka ini ibarat budak2 yang tidak cukup umur.dalam hal ini,
hanya aku seorang saja yang matang.mereka juga
suka jeling-menjeling tanda tidak puas hati antara 
satu sama lain.dan selepas itu,akan keluar lah
status emo di facebook keh4444.....


dan di tengah2 itu adalah aku,farid sangat busy mesej dgn "makwe" die opsss!
nampak kecik kan aku?ye lah sebab kurus kan keh33.


alamak dooo apesal gambar ni separuh plak?
lantak lah yang penting nampak muka kami yang kiut miut kui4.
seko2 muka kenyang.


tu diaaaaaaaaa...baru RM76.79. tapi kalo 
makan chicken chop v5,lagi murah keh44.
aku tak kisah,ngan kawan ni jangan dok berkira sangat.value of kawan tu lagi mahal tau
daripada pizza hut ni..
lepas ni korang lah pulak belanja aku ok.
buncit pon buncit lah,aku tak kisah asalkan dapat makan kui3.
tata


No comments:

Post a Comment