Monday, August 1, 2011



"oh sangat sedih..adakah aku hidup hanya untuk dipergunakan oleh orang lain?
ternyata betul. aku dihiraukan.
aku suka bertanya khabar kawan-kawan ku.akan tetapi
pabila aku bertanya,aku pula dikatakan sebagai seorang penyibuk.salahkah aku berbuat
demikian?"
"jika orang lain menegur mu,kamu membalas teguran mereka.tetapi jika aku menegur mu,
aku dihiraukan begitu saja.sungguh pilu hatiku."
"maafkan aku jika aku berbuat salah.selepas ini,aku tidak akan mengganggu hidup mu 
lagi wahai sahabat. selepas ini,kita akan terpisah jua."
"hanya satu ku pinta,janganlah diriku ini kau anggap sebagai permainan yang hanya dicari 
apabila diperlukan, buang apabila membencinya."
"aku halalkan segala-galanya yang telah aku kongsi bersamamu,dan aku jua berharap kau sahabat
halalkan segalanya yang kau kongsi dengan diriku."


"AKU SAYANG KEPADA MU WAHAI SAHABAT-SAHABAT KU"


aku rela bertepuk sebelah tangan dengan hanya menyayangi dirimu wahai sahabat,
aku tidak kisah jika kamu membenci diriku wahai sahabat.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

nampaknya tatabahasa dan pemahaman bahasa melayu gua 
sangat lemah..cane SPM bole dpt A?
haishhhh

2 comments:

  1. aku sgt takut kalu org yg mung mksdkn tu aku. HUHU

    ReplyDelete
  2. hahaha mano ado.tra mu bc mula,ak nk test bahasa melayu aku jah tu.ak baru edit

    ReplyDelete