Friday, March 8, 2013

Hasil daripada baucer buku


Hey guys and gedix girls, me is Miss Cun! kenapa cun? Sebab ramai yang puji aku dah cun
sekarang, sebab kulit muka nampak cam lawa giler aarrr hak3. Ok aku di sini tak nak la bercerita pasal kulit muka aku yang cun, tapi kalo nak tips bole pm ye ^.^.

Semalam aku and the geng, syamad and ika keluar shopping buku, since orang dah bagi voucher buku
free so guna la sebaik mungkin. Aku ni bukan kaki ulat buku, bukan jenis makan buku, bukan jenis gila buku.Nak habiskan duit sendiri sebanyak RM250 nak beli buku? huh jangan harap lah. Baik aku beli losyen, hand cream or foot cream sebab aku sekarang sangat obses ngan losyen bagai. Dulu macam geli gila nak pakai losyen2 dan sewaktu dengannya.

Tadaaaaa......hah kak bawah ni la buku-buku yang aku beli. Bila aku post kat fb, ramai yang notice about
the "Bekalan Pengantin" one haha. Semua gedix nak kawin kan3.


Aku harap dengan adanya buku-buku berilmian ni, aku akan jadi ulat buku yang tegar, kira macam gila buku 
jugak la. Nanti my coming house akan penuh dengan buku-buku =.='


Malam tadi baru baca 3 4 page dah rasa excited giler nak kawin. Mr. Monster u should read this also sebab u pon dah excited sangat nak kawin kan3. Nanti la aku habiskan buku ni lepas tu aku cita kat korang.Tapi from the contents aku tengok macam detailsssss gila dia cite ehemmm lagi la excited haha.

Ok nak sambung baca buku SOLAT DHUHA untuk USAHAWAN.



No comments:

Post a Comment