Saturday, November 17, 2012

Bukan senang nak hidup senang

Assalamualaikum..
tengok tajuk pon semua orang dah tahu quote tu. Macam biasalah nak
bercerita sket. Rasanya macam ramai dah tahu aku start involve
dengan dunia Herbalife ni. Aku join benda ni sebab aku tahu banyak
benefits yang aku akan dapat in terms of health and also pendapatan.

Aku dah guna produk ni dulu sebab tu aku daftar jadi ahli dan wish to
continue to consume this product. At the same time aku belajar cara
nak berbisnes. Masuk elaun hujung minggu ni aku dah aim Teamix,
nak shape up body and boost my energy. Bila bercakap pasal energy,
aku teringat pulak kat mak aku kat kampung. Beliau sangat bekerja
keras nak sara adik-adik yang masih sekolah. Abah?? tak mahu
cakap pasal abah la. I wish I can buy Teamix to my mom also sebab
nanti boleh tolong mak buat kerja kat kedai,mak jadi lebih aktif,
tapi gua pon takdak duit nak beli lebih-lebih hehe.

Eh cakap pasal bisnes ni, aku rasa maca lucu pulak bila ada jugak
manusia-manusia yang macam menentang gila aku buat benda ni.
Malaysia people are very funny la. Ada yang siap inbox lagi bagitau
annoying la,serabut la. Aku sedih jugak la tapi nak buat macam mana,
manusia ni pelbagai. Aku baru je nak start serius pasal Herbalife tapi
yang menentang pon macam serius je haha. Rasa macam aku buat satu
jenayah yang besar bila ak post pasal Herbalife. Lawak jugak la so
aku malas nak pikir,be positive la. Tapi jangan la sampai sebab
aku buat benda ni,sahabat-sahabat tak nak bertegur sapa.
Dulu kawan sangat rapat tapi sekarang macam makin jauh pulak.

Bila kita sentiasa berdamping dengan orang-orang yang positive,
kita pon automatic akan jadi positive.

Ok la nak g jemur baju!


2 comments:

  1. What? Serius ke mie? Sapa inbox oyak gitu? Sedihnyo aku dengar.....Bila baco blog huda pon gitu gak...Sobar mie. Nak kayo bukan senang. Lepas kayo jgn lupa aku.hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha biaso la win tp ak ambek bnd ni sbgi lucu. malah nk caro.Malaysia people are very funny. aku baru jah start xwt gapo2 pom lg

    ReplyDelete