Sunday, June 16, 2013

Life updated

Baru lepas makan yee mee masak white pepper entah pape haha. It's ok then asalkan kenyang. Tapi yang penting aku letak sayur banyak-banyak, telor sebijik, and chicken ball. Dulu aku tak suka sayur sampaikan bapak aku paksa suh makan sayur. Semenjak berherbalife then baru aku makan sayur.

Sekarang in week 5, 10 more weeks to go, tak sabar nak graduate. I am happy with my life now Alhamdulillah. Ma and abah aku sudah ok balik, eh abah pon selalu masukkan duit sebab anak beliau dah tak de scholar sem ni. Malu la jugak dok mintak every week. Bila tah aku nak jadi independent.
Herbalife, kadang-kadang je aktif. Ada member2 nak guna herbalife, dapat la duit untuk aku, aku pon happy nk coach orang. Aku suka share2 pasal jaga makan ni even kadang2 aku pon xberapa nak jaga haha. Aku nak start serius balik after habis belajar before dapat kerja. Kenala jadi engineer dulu, tu mak aku punya wish. Ok ma just wait ok.
I do not know why aku happy giler lately. Adakah sebab sebab sebab hahaha. Never mind itu rahsia lah. Yang penting aku happy sekarang hehe.
Esok TEC Event, haaa esok la aku nak start job hunting, boleh ke ak jadi engineer? Tawakkal.



gambar masa pergi cameron highland. Sebab gambar kt atas tu, ramai yang tego aku makin slim, makin kurus, makin cun, main comel dan seangkatan dengannya. Angkat bakul, takpe la kt blog sendiri kan =)

Entah tak tau nk update ape dah. Nak detox kejap then study, buat assignment sikit, hari ni tak masuk lab FYP la, esok la kot. Kalo hari isnin je mesti malas. Engineering student biasa la tu. ok then fine c ya!


No comments:

Post a Comment