Thursday, June 13, 2013

Makan aiskrim gemuk ke tak?


Burrkkkk!! Kenyang Alhamdulillah. Baru balik dari mamak makan roti canai kosong cicah susu pekat. Member aku la ajar makan dengan susu, si Harun tu. Sedap la jugak haha. Aku coach orang nk lose weight, kalau korang nampak aku makan benda2 mengarut tu, biarkan jela. Kita manusia biasa , skali skala cheat day ape salahnya.

I love ice cream. Lepas diet ngan Herbalife aku dah kurang makan ice cream. Now back to ice cream. Thank you to Mr. Batman for the ice cream, lepas ni gemuk la gua haha. eh tidak sesekali gua akan jadi gemuk. Because I know how to control my calories intake.


Belek2 Wall's mocha crumble punya nutrition facts, kalau makan 58gram dia punya kalori dah 122kcal. So pandai2 bajet la korang nak makan berapa hehe. Kalo makan lebih daripada kalori intake korang seharian, the excess calories akan tuka jadi lemak. Yang ni la semua orang tak perasan. 

Anyway aku rasa aku akan continue makan aiskrim. Kembali ke tabiat lama. I hope Mr Batman akan continue supply my ice cream muhahaha. Eh sekarang aku dah start pergi gym, nak fit katenye. Fokus kt butt, paha, perut and tangan. Bukan nak jadi katang ye tp nak buang lemak2 yang tidak diperlukan and ganti dengan muscle

*Abang ketak kat gym tu memang ketak2 and ketul2 lah, takut aku tengok badan dia. but he is nice*

No comments:

Post a Comment