Friday, July 26, 2013

Ishh saya bukan 'lelaki' la


Hey I'm not a boy la. Kite gegirl tau. Ada orang cakap aku macam lelaki. Yelaaa tu perangai lama, ex-tomboy mestila perangai ganas2 melekat la sket2 kan. Aku nak jadi perempuan melayu asli tau, kalo ganas2 kang xde orang nak pulak waaaaa taknak3!! Kalo nak cerita pasal perangai dulu-dulu masyaAllah teruk kot, tapi benda2 macam tu la aku buat sebagai pengajaran.
Ada la tego aku kenape aku jarang giler pakai baju kurung. bukan jarang pakai tapi aku tak pakai langsung haha. Aku rasa cun bila pakai baju kurung, kang ada perasaan riak pulak haha. Bukan la entah la bagi aku, aku rasa susah nak buat kerja bila berbaju kurung hehe. Dah la aku ni ganas sket2, kang pakai baju kurung buat kerja ganas2 orang tengok pelik pulak.Aku pakai time raya je. I hope my future husband takkan paksa bini dia pakai baju kurung hari-hari hahaha. Aku start berbaju kurung time msk skolah asrama dulu, kalo tak jangan harap la. Mak aku bersorak rinag and perli aku sebab aku terpaksa pakai baju kurung. Ishh mak aku memang tau! (Tetiba cerita pasal baju kurung). 

Eh tapi ada orang cakap aku makin cun hehe. Someone said I'm totally different kalo tengok gambar kat bawah ni la. Yeahhh me like it. Dulu gemuk sekarang cun melecun and selimmmm gitu. Takpe kan perasan and puji kt blog sendiri.

Kiri, 47kg. Kanan 53kg.
Maafla orang sebelah gambar terpaksa dicropkan kalo tak timbul kontroversi, gosip-gosip liar.

Hidup sekarang makin bahagia sebab dah kurus haha takdak kaitan langsung. Sekarang busy jugak la dengan FYP, reports semua. Bersusah-susah dulu bersenang-senang kemudian kan. Tengah job hunting tapi satu pon tak melekat. Takpela rezki Allah ada di mana2, so kita sebagai hamba Allah kena la usaha kan kalo nak dapat yang terbaik.

Aku sebenarnya nak tolong orang hilangkan lemak, selim, kurus, cun dan lawa macam aku hehe tapi ada yang tak percaya ngan Herbalife. Aku dah tunjuk testimoni aku kot takkan tak percaya lagi kan haha.

Ok la nak sambung buat poster! Next week poster presentation. Wish me luck







No comments:

Post a Comment