Wednesday, July 31, 2013

Poster presentation dan body fit

Emm tajuk entah pape, rasa macam nak tulis something je. Just read ok heee. Hari ni punya aktiviti macam sangat penat jugak la. Hari ni poster presentation for Final Year Project. Aku punya project tak de la gempak sangat. Tajuk die Hybrid Renewable Energy Based Electricity Generating System. Punya la panjang kan tapi biasa2 je. Dr. Balbir aka supervisor aku cakap "you jangan rasa projek you tak bagus, setiap projek ada kelebihan dia". Sv aku sangat cool, die siap betulkan aku punya grammar lagi. "ish you ni grammar pon tak betul, kejak ade s kejak xde s", he said. erk hampeh la sir, sy ni reti je cakap bi tapi xde la happy sangat. Kalo Ironman ok la, cakap US, aku pon tak paham keh3.

Aku tak tau kenapa muka aku nampak macam tak happy. eh nampak tak aku makin kecik tu?? I am shrinking hehe

Tadi keluar iftar ngan Ayu, Hazwan, Azie, Syafiq and Kabi. Dok sembang2 pasal diesel kat stesen minyak dah makin takde. Aku nak read news ni baru tahu why. Lepas tu sembang2 pasal kuih raya la bla3. Diorang balik awal kot, tinggal aku je la balik Isnin ni.

Ni nak cite pasal body fit pulak erk macam tak kena langsung cite pasal projek lepas tu body fit hehe. Now Im aiming for the body as you can see below. Aku bukannya nak jadi tough tapi nak body lawa macam tu je. Tiap2 malam before tido aku akan buat exercise macam tu la. Nak body lawa bukan senang heeee.


So kawan2 aku nak ajak la korang buat simple exercise macam tu, bukan susah pon, cakap nak body lawa. Aku tak suka tengok orrang dok post ayat lebih kurang macam ni,

"alamak kite dah gemuk la, kite nak kurus macam mana ni?"
Kalo cakap je tp tak usaha tak jadik jugak kan.

Post gambar debab tapi bila orang komen bagitau kau gemuk kau marah kan, pastu emo2 plak kan. so kalo nak orang komen positive, take action ok!! bukan tau mengadu dekat facebook je.

Haaa ok la aku nak mandi, sambung buat kerja. Nak setel semua before balik raya. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin.

No comments:

Post a Comment