Monday, August 12, 2013

Riang Ria Aidilfitri

Salam aidilfitri, raya ke-6 dah ada kt UTP. tapi takpe la ada 1 month to go before grad yeay. Nak post gambar kt facebook malu sebab kitorang adik-beradik suka ambek gambar buat muka buruk2. erk kami ni tolol sket haha.
Tahun ni raya macam gojes sket la, pakai peplum bagai. nampak a bit mature la even perangai kanak-kanak still ada. Anak sulung memang macam ni, ada time jadi macam budak-budak, ada time jadi little kakak, ada time garang, macam2 time la. 
Tahun ni raya ramai pulak yang tanya aku dah keje ke, dah kawen ke. Alamak makcik2 saya ni study lagi, tahun ni raya solo lagi, lagi 3 4 tahun saya kawen la. nanti raya bawak husband la pulak tapi makcik2 jangan terkejut la pulak nanti sebab bakal husband saya tu hensem (sape tah haha!).
Tahun ni raya jumppa member2 yang dah lama tak jumpa. diorang terkejut tengok kitew sebab kitew dah slim hehe, kitew suka sangat,memang niat kitew nak suruh diorang ckp kitew comel pon haha, gurau je!


get ready nak pegi jalan-jalan. tengok la baju kitew gojes kan.


sama besar, tapi tinggi lain2. aku paling kurang tinggi zzz



le sistah with le mommy. mak aku ni nampak baik je dalam gambar kan tapi mak aku ni la paling nakal haha. aku ni ikot perangai mak aku la, sedikit nakal. eh banyak nakal


yang perempuan je ade, adik2 lelaki pegi raya mana tah


mestila aku paling comel


muka 1, jangan gelak2 ye, kami memang suka buat2 muka ni


muka 2, lagi buruk


muka 3, buruk3


muka 4, buruk4


si kembar yang suka buat muka


hudoh!


sangat hudoh!


still nampak comel kan hehe


muka sama je semua, kembar 4


last skali g KFC hahaaa

ok la ada kelas ni macam tak nak pergi tapi terpaksa pergi.
selamat hari raya, mintak maaf kalo ada salah silap.

No comments:

Post a Comment