Thursday, March 22, 2012

Girl akan mengganas sebulan sekali

hey wassup yaw peace!
tajuk tu dah macam ganazz kan.kalau lelaki baca rasanya macam dah boleh teka apa maksud tersirat 
disebalik tajuk tu keh keh keh!!
perempuan bila dah nak period(datang bulan) macam-macam benda pelik akan berlaku.
eh bukan benda pelik la,perangai pelik pon korang boleh tengok.

gua bila dah nak period,emosi memang tak akan stabil..memang emo gila-gila wa cakap lu.
sekejap nak marah,sekejap sedih,sekejap gembira,sekejap kena sawan erkkk!!

so kepada bakal husband gua,gua harap lu akan tabah menghadapi cabaran ini di masa hadapan hahaha, 
kiranya lu kena siap sedia dari segi emosi,zahir dan batin juga (erk apa kaitan batin??lu teka la haha)
.kalau gua tiba-tiba nak marah,menangis,tiba-tiba rasa macam nak makan banyak (padahal memang makan banyak pon muehehe!) so lu kena paham la ye.lu biar je gua layan emosi gua..
aduss kesian la pulak kat bakal husband gua.tapi gua akan cuba untuk control emosi gua ni hehehe..

gambar macam nak mintak pelempang kan haha

gambar di atas merupakan salah satu aktiviti gua bila nak period.gua akan bajet comel macam tu la. tapi kira bakal husband gua akan rasa beruntung la sebab gua akan jadi comel macam tu lepas ni hahaha..eh tapi sebab gambar tu juga la ramai yang cakap gua macam DATIN uollss hahaha.so kepada bakal husband gua,
cepat-cepat la lu dapat pangkat DATUK,gua nak jadi DATIN ni..gaya DATIN tu memang dari kecik lagi dah ada,kira ni genetic dari mak gua la.

eh ok la kelas dah nak start...daaaa






No comments:

Post a Comment