Saturday, March 31, 2012

THEY ARE MY BODYGUARDS hehhehheh!

morning cute girls like me and handsome boys..
hari ni I bangun awal sebab nak basuh baju yang tertunggak minggu lepas lagi.hari ni lepak-lepak kt bilik je.
sebab semalam I dah keluar enjoy-enjoy haha..
hey below is the picture of my bodyguards. I have so many bodyguards you know hik3!
bodyguards yang lain sedang berpraktikal sekarang.
but below are parts of them.

semalam I keluar ngan diorang la..yesterday I rasa bosan gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
dok dalam UTP ni macam dok dalam penjara. rasa macam tak bebas,dikelilingi oleh bukit-bukit,pastu rasa macam adussssssss bosannya la..I'm the person who always want to enjoy-enjoy hak3.
eh ni genetic dari mak I la haha,mak I dulu pon suka enjoy-enjoy ni.
lucky they all ajak me keluar. at least can release tension (hampeh tension la sangat kan padahal sem ni gua paling malas giler..test2 pon sume dapat markah rendah,padahal gua dah stadi,mayb ada hikmah disebaliknya kot,Allah nk suruh gua stadi lg).


ucop zaley,nik hapeja,limiey kook.eh ado sore lagi tertinggal,his name is ayie spark

iklan
(kepada sesiap yang masih single dan berminat untuk mengenali mereka,sila inbox I hahaha)

wohaaa lain kali mau keluar lepak-lepak jangan lupa ajak gua,takpa gua dah biasa keno kenak ngan uolss.
intern skali jom?!

TERIMA KASIH KEPADA BODYGUARDS SEKALIAN.GAJI KALIAN GUA AKAN BAYAR BILA GUA DAH JADI ENGINEER NANTI HAHA..

got to go bye-bye

No comments:

Post a Comment