Wednesday, April 4, 2012

Makan Time!!!

hello handsome boys and cute girls like me :)
you know budak-budak electrics ni sangat la penat kan kalau asyik stadi pasal electrics je,
we also wanna have fun yeah!! last night we had our dinner.
aku suka la kalau bab-bab dinner ni sebab boleh makan yeah...
tapi
tapi
tapi
tapi
tapi
aku tak gemuk lagi hehe..eh trust me,tgk la pics kat bawah ni,tak gemuk pon 

malam tadi aku melantak makanan2 kat bawah ni,tak banyak pon ada la naek dalam 2kg haha






ini lah bukti bahawa aku tak gemuk pon hahaha

aduss tinggi sangat la hang dila

geng-geng housemates...eh eh comel la kita hak hak

sebab aku rasa aku cute sangat la kan so aku letak je la gmbr ni,macam cute je haha
muka macam nak mintak penampar je hik3

budak-budak course..hurmm handsome and comel macam aku haha

nice band yeah!!

Ms Noisy and Mr Noisy
memang patut menang pun.mulut bising macam hape dah


heyhey hey I love this muahh

if you notice I always mention pasal comel cute haha..kalau uolss dok sebut comel cute tu kat I banyak2 kali,so jadi comel cute la I lepas ni hak3.

bye2 muahhh

2 comments:

  1. alaaa sikitnye ko makan mie...aq makan 6 round kot hikhik :P

    ReplyDelete
  2. haha sebenarnya memang ak nk tmbh lg tapi mlm tu ak dh termakan udang,so mcm nk muntah ko tau x-mimie

    ReplyDelete