Tuesday, August 27, 2013

Bila aku boleh jadi macam kamu

Salam sejahtera, aku rasa semenjak dua menjak aku selalu post hal hati dan perasaan la, luahan la, jiwang sungguh. Anak sulung yang garang memang ada hati dalam taman heee =)

emm aku suka tengok perempuan2 ayu, cara diorang pakai menutup aurat dengan baik. Cakap pon lembut. Aku ni suara dahla macam mikrofon, cakap memang tak nak kalah dengan mike tu, member2 aku cakap aku tak perlu guna mikrofon pon ciss how dare you guys!

aku teringin nak jadi macam mereka, pakai tudung tapi menutup dada. Aku ni memang la pakai tudung tapi kadang2 buat otai ikot kepala sendiri pakai tudung letak kiri kanan, memang la ak nampak ayu tapi tak se ayu orang yang pakai tudung menutup dada la. eh ape tah aku merepek ni. Tapi kan kalo kita paksa buat macam tu, selalu paksa la so lama2 akan jadi kebiasaan la kan. Lately aku try la, rasa macam selamat je, rasa macam xde orang akan pandang kita dari atas bawah.


Lagi-lagi aku nak cakap dengan lemah-lembut. Erk aku dah try tapi member2 aku cakap aku macam pondan. Ishh tak support aku langsung korang ni. Takpe la aku try la slow2 heee. Please someone guide me. Aku ni memang kena ada orang nasihat selalu, kalo tak ikot keras kepala sendiri la. Nanti aku nak kawin dengan ustaz la hurmm. Ustaz tengok aku sah2 la tak nak, tengok la aku ni macam mana, eh tp sekarang dah improve dah sikit2 hoho!

Biasanya benda2 macam ni aku tulis kt buku jah tapi kali ni ak tulis kat blog, kalo orang yang baca nanti boleh la nasihat2 sket kt aku kan3.

2 comments:

  1. ehem..nak suruh sape nasihat tu. hikhik. uztas mane tu. hikhik :P

    ReplyDelete
  2. haha aku tak refer kat sape2 la. tu general la ish. penasihat aku mestila org sekeliling

    ReplyDelete